Goed nieuws voor MKB-bedrijven die willen digitaliseren! In de afgelopen maanden is achter de schermen bij Green Digit hard gewerkt aan drie standaard apps. Dit zijn gebruiksvriendelijke apps tegen een aantrekkelijk tarief, die binnen 4 weken up-and-running zijn!
In de afgelopen jaren ontwikkelde Green Digit diverse maatwerk apps voor het MKB. Daarbij viel het op dat er veel vraag is naar een aantal specifieke toepassingen. Deze wilden we graag beschikbaar maken voor veel meer bedrijven. Zo geven we (mede) vorm aan onze missie om zoveel mogelijk bedrijven aan groene cijfers (ofwel: green digits) te helpen.
Drie standaards apps
- Een app om digitale werkbonnen te maken, waarmee elke medewerker de gewerkte uren en gebruikte materialen snel en gemakkelijk per project kan registreren.
- Een asset management systeem om storingen te registreren en preventief onderhoud te organiseren. Met deze app krijg je grip op jouw assets.
- Een platform voor digitale inspecties om snel en eenvoudig inspecties of audits uit te voeren.
Datagedreven werken
De standaard apps zijn geschikt voor alle smartphones op iOS en Android. Door het gebruik van de apps wordt data gegenereerd, die wij verwerken in overzichtelijke dashboards. Dit levert heldere rapportages op met ongekende inzichten. Ook bestaat er altijd de mogelijkheid om specifieke functionaliteit (op maat) toe te voegen. Ben je enthousiast? Neem gerust contact met ons op voor een demo van (een of meerdere) standaard apps.