Digitale transformatie

Digitaal werken biedt veel voordelen. Met behulp van slimme, digitale oplossingen kan (een deel van) het werk sneller, beter en efficiënter gedaan worden.

Maak het jezelf makkelijker en laat de software het werk voor je doen. Nooit meer papierwerk invullen, administreren of excel bestanden bijhouden. Waarin zou jij digitaal willen werken? Wij kunnen de oplossing geheel op maat voor je maken.

"Green Digit heeft veel kennis van de laatste innovaties op het gebied van data en digitalisatie. Daarnaast reageren ze heel snel en wordt er snel iets opgeleverd."
Daniël van den Nouweland
Eigenaar Marjoland

Snel, Flexibel & Betaalbaar

Bij Green Digit hebben we de kennis en kunde in huis om de digitale transitie van het MKB in gang te zetten. Daarbij vinden we snelheid, flexibiliteit en betaalbaarheid heel belangrijk.

Om die reden werken wij uitsluitend met low code platformen. Onze digitale oplossingen zijn – voor elke klant – altijd precies op maat gemaakt en kunnen worden aangepast hoe en wanneer je maar wilt. Ook kunnen ze communiceren met vrijwel elke andere software, zoals ERP-systemen, CRM-systemen en boekhoudprogramma’s. 

Waarom kies je voor een standaard app van Green Digit?

Veelgestelde vragen

De standaard apps zijn geschikt voor alle smartphones op iOS en Android. Verder zijn ze ook te gebruiken in de browser.

Met elke klant sluiten we een SLA-overeenkomst waarin is opgenomen hoe en wanneer je ons kunt bereiken voor support. We staan erom bekend dat we erg snel reageren en handelen.

De standaard-apps zijn in het Nederlands ontwikkeld. Indien gewenst kan elke app ook in elke andere taal beschikbaar gemaakt worden. Dit zit echter niet in het standaardpakket inbegrepen.

We bieden drie mogelijkheden wat betreft het aantal gebruikers. Elke optie heeft een eigen prijskaartje. Je kunt per gebruiker betalen, voor een groep tot 20 gebruikers of je kiest voor een onbeperkt aantal gebruikers.

Onze apps zijn geschikt voor alle MKB-bedrijven die interne processen willen verbeteren. Dat betekent dat onze klanten werkzaam zijn in heel verschillende branches: van productie, logistiek en tuinbouw tot industriële dienstverlening, financiële dienstverlening en goede doelen.

Wanneer de standaard app voor het eerst gebruikt wordt, krijgt de gebruiker altijd een virtuele rondleiding aangeboden waarbij de verschillende functies van de app eenvoudig worden uitgelegd. Voor Turn-Key en Custom apps komen we altijd persoonlijk langs om de app te introduceren.

Onze apps worden ontwikkeld op platforms van derde partijen met SOCII certificering voor cyber security.

Wij geloven in datagedreven verbeteren. Door het gebruik van onze apps wordt data gegenereerd, die wij verwerken in overzichtelijke dashboards. Onze dashboards zetten altijd aan tot actie. Het bespreken van dashboards – bijvoorbeeld in teamverband – kan helpen om interne processen verder te verbeteren.

Na opdrachtbevestiging gaan wij ervoor zorgen dat je de standaard app in circa vier weken tijd in gebruik kunt nemen. Let’s go! (Let op: dit geldt alleen voor de standaard app. Als er maatwerk gewenst is, dan gaan we opnieuw naar de planning kijken).

Zie jij ook mogelijkheden om binnen
jouw organisatie te digitaliseren?

Wil je eens vrijblijvend sparren over jouw uitdaging? We denken graag met je mee!